KEPUTUSAN TERKINI

Saturday, June 6, 2009

Bagaimana Untuk Kelihatan Serius?


Tips untuk kelihatan serius!

Aku baru dapat emel dari seorang pembaca blogserius petang tadi. Emelnya berbunyi seperti ini;

"Helo saudara Obefiend.

Saya ingin menjadi seorang yang serious tetapi saya tidak pasti bagaimana untuk kelihatan serius. Bila saya buka mulut sahaja orang dah terkekeh-kekeh dan terkencing ketawa. Tak ada orang didunia ini mengambil saya secara serius! Saya harap bro Obefiend boleh menolong saya untuk kelihatan serius.


Yang benar'
Saiful Apek "

Terima kasih kerana menghantar email kepada aku. Engkau memang nasib baik minggu pasal ni.Aku kebetulan ada beberapa gambar yang menunjukkan situasi serius dalam kehidupan seharian. Mari kita lihat sebahagiannya;



ini dipanggil rupa serius ketika memandu.



ini dipanggil rupa serius ketika menggunakan telefon mudah alih dan pistol diacu pada mulut



ini dipanggil rupa serius ketika makan tengahari bersama rakan yang kelihatan seperti David Arumugan versi mat salleh



ini dipanggil rupa serius untuk awek hot.



ini dipanggil rupa serius jika kamu seorang penagih heroine dari Glasgow



ini dipanggil rupa triple-serius combo



ini dipanggil rupa serius selepas kelas tamat di kolej



ini dipanggil rupa serius tahap dewa. Hanya Nicholas Cage boleh ada expresi sebegini ketika serius. Tiada manusia lain yang sehebat beliau. Dia mampu kelihatan santai walau ketika serius. Dengan kata lain ini ialah rupa SANRIUS.Aku benci Nicolas Cage. Dia terlalu cool

36 comments:

DBMY said...

I'm super cereal!

SYZWN said...

hahaha...babi a.aku takleh serius doh bile bace blogserius ko ni.ko nak aku buat blog sederhana serius ke?

ouT oF My MinD said...

kenapa aku rasa nak gelak jugak bila aku tau blog ini blog serius...??

Obefiend Weiland said...

OUTAMIND

blog ini melatih minda untuk tahan ketawa. jika anda ketawa anda gagal

WAN

buat la aku add blogroll

DMBY

wokey

Khalid Salleh said...

do you have aspirations in life? would you describe yourself as liberal, secular and progressive?

heck i sound like i'm grooming

mizzyN said...

i also hate nicolas cage, tapi aku serius melayan cerita dia bila orang ajak tengok.

zharifzakaria said...

gambor ahmad said posing depan stadium runtuh lagi serius dari nicolas cage.

ahmad said FTW!

Obefiend Weiland said...

ZHARIF

haaha.. tu serious pasal he is in serius shit

MIZZY

actually i think cage is brilliant.. haha

KHALID

i say i am a loser.. serius

A.L.I said...

DAMN ^_^

Obefiend Weiland said...

ALI

righto!

dewi said...

serius...aku tak sangka kau begitu hensem...aku serius ni !!!!

Obefiend Weiland said...

DEWI

utu photoshop dan gambar lama. aku sudah gedempal seperti bergedel sekarang. tidak hensem.

dewi lagi.. said...

aku tak kisah..aku tetap serius mengatakan yang kau hensem..kalau kau tak suka pun takpe sebab aku memang serius ni !!

aku lah si dewi... said...

pernah kau layan blog sufianabas? serius kau patut layan blog tu...aku serius cakap ni blog tu sempoi !!! serius..tak caya dah

Obefiend Weiland said...

tak.. tak kenal pun siapa sufianabas. kamu ke sufianabas?

dewi said...

biar serius kau ni !! ada ker aku lak sufianabas !! ahaha

si dewi said...

sufianabas.blogspot.com (serius aku cakap blog ni best)

Hazrey said...

Hahahah.. hahahahah

dewi malam... said...

pesal ketawa ?? kau tak serius ek ??

rean said...

aku serius gagal menahan ketawa baca blogserius kau ni.

serius aku rasa aku macam penggagal..

dan aku sokong SYZWN untuk buka blog sederhana serius.

serius ni!

*muka serius rean*

Sufian said...

Gua selalu tengok lu punya posting kat forum-forum. Jadi tak bolehlah gua katatak pernah dengan nama.

Dan ya, syabas atas kejayaan mengepunk'd RPK.

namaku dewi... said...

sufian lu watpe kat sini?? wa seruis terkejut beruk tengok lu kat sini....pesal buku baru lu takde jual kat mph ??? serius ni wa nak beli hah !!! wa seriussssSSS

Obefiend Weiland said...

hello people....

wassap.. thanks for visiting thsi useless blog

ok now

serius

BrightEyes said...

Mintak SeriousCat bagi tunjok ajar...

avatar applaud ciro ferrara said...

lol blog serious ...serious lawak ...

cokobong said...

kita perlu serius,

ape korg ingat idop ni utk ketawa je?

laszlo said...

rasanye tertinggal steven seagal. muka no expression tak bole blah

cyrusdavirus said...

serious aku tak bleh serious! cibai btol ayat.. buat aku menyembur kat monitor..

Obefiend Weiland said...

sorry dowh. sory.. serious

lalink7 said...

perlu ke serious 24 hours???
huhu..make me siCkkkk!!~

finally, i found u..heh..~

aina hazuani said...

lawaklah
ade ke bagi siyes contoh camni

yang takle bla yang ni:
"ini dipanggil rupa triple-serius combo"

yang tuh bukan dalam satu cite lawak ke
da tak ingat cte pe

Obefiend Weiland said...

AINA

cerita zohan

LALINK

tak.. nak tak serius pun bley

Anonymous said...

tau x..blog ni x best lgsung....syok sndiri ke..

Puan Seri Mumu said...

ini serius... dialog ming ming dlm wonderpet lagi serius gampang wey~~

Topet said...

Lt Col Frank Slade(Pacino) pun serius cool dalam Scent Of A Woman

BELIA WAJA WATAN said...

Blog penderaan minda .... dah terover Serius

Post a Comment