KEPUTUSAN TERKINI

Saturday, September 19, 2009

Cerita Serius Disebalik Gambar Aneh


Tragik Ceritanya Kanda!




Sekali tengok macam mamat ni mabuk sehingga terbongkang di tepi kubur. Dah la mabuk buang tabiat pulak pakai baju awek.. Actually cerita disebalik gambar ini agak serius.

Lelaki dalam gambar ni ialah Barry Delaney. Kawan baik dia mati di Afghanistan akibat serangn roket. Diorang ni pernah betting kalau salah seorang dari mereka mati dulu, yang masih hidup kena pakai dress ketika funeral. Barry menang taruhan dan pakai baju perempuan "in honour" of the bet.

Oleh itu aku nak betting sekarang. Kalau ada pembaca blog serius berani la. Kalau aku mati dulu korang kena datang funeral aku pakai baju CHELSEA semuanya! Termasuklah penyokong Man United! HA HA







UNTUK CERITA PENUH KLIK LINK DIBAWAH

Izismile >>

5 comments:

SYZWN said...

sedih sedih...nanti if aku pergi dulu,aku nak korang suma datang funeral aku pakai baju pekerja mcD.cuz aku rase aku akan mati OD mcdeluxe dgn fries die yg maha sedap.damnnn~


p.s : izismile??hmmmm....bile nak update ni??hahah

Diesel Electric said...

Such is the British. Staying true to their words. They make the best friends even after death!

s.c.h.u.l.t said...

Oke, kalau jadi ada funeral sila buat announcement dekat blog. Eh? tiba2.

Btw,nampak sangat tidak mengkhinati kawan walaupon kawan sudah tiada. Walaupon macam shy mahu pakai dress kaler hijau terang :)

God bin Tuhan said...

gi mampus lah chelshit n scott weeweeland

PakciQue said...

Orang kat atas sama ada takde kote atau takde iman.

Ok. Nanti kalau jadi buat funeral, bagitahu di blog. Ok. Kalau boleh, bagitahu sehari dua awal lah. Boleh gi beli yang baru.

Post a Comment