KEPUTUSAN TERKINI

Wednesday, August 26, 2009

Keganasan Yang AMAT AMAT Serious


Bila perompak dilauk oleh orang ramai = JUSTICE

Mamat dalam video ni kantol mencurik rantai emas oleh tuan punya. Tuan punya rantai ialah taukeh bengkel. So dia gunakan kereta tarik connection untuk carik kereta si pencuri. Then one fine day terserempak dengan kereta si pencuri. Apa lagi? Kena bantai macam WWE Hell in Cell la nampaknya. Mengikut NST mamat ni kena belasah sampai sekarang dalam ICU. Aku harap ICU in hell terus la. Mangkuk sangat. Takde simpati dah aku pada perompak macam ni. Kalau masuk mahkamah pun apa je hukuman dia? 2 tahun pejara? Meh.. bunuh je kalau jumpa.

Mamat yang angkat batu besar tu kelakar sial. Tapi kepala dia kena hammer tu memang EPIC WIN. Polis pun ternganga tak tau nak buat apa! Harapnya anda mampus terus lepas ni! WAHAHA. takpe. Bulan puasa mati takde seksa kubur.

7 comments:

sreSHAziela said...

ni yg mls ni.. byk sgt penonton.. tak psl2 jam dah.. lain kali bio srg rakam.. yg lain tgk kat youtube sudah...

yg penting mesti kena bwk hammer dlm kete pasni.. agak2 tak puas ati ngan org leh hammer kan je..

hilmiangah said...

nice find my man.

i can see 1Malaysia rising up to beat the heck out of the perp.

.: mama cute :. said...

padan muker pencurik tu.. aku kalau ada kat situ pon aku taram dia sampai mampos.. sbg balas dendam ke atas pencurik yang masuk umah aku dulu.. asal nama pencurik aje aku jadi emo sket.. wakakka

Hangmen said...

Mamat ngan hammer tu berangan-angan nak jadi Cho Seung-Hui.

http://encyclopediadramatica.com/Image:Cho_hammertime.jpg

miss R.A said...

Salam,

Pastikah bulan pose mati xde seksa kubur?hmm... hanya makhluk yg bukan manusia je yg dapat dengar kehidupan kat alam bawah tanah itu..huhuh...

Obefiend Weiland said...

its hammertime!!

GAHHHHHHHHHHH

ganas sial pakcik hammer!

mark said...

Serius ganas gile pacik tukul..

Cam cite Oldboy lak...aum..aum..ganas...hahaha

Post a Comment